Minnak Lüksemburg, Mart 2019

Gene bir iş seyahati ve hazır eski iş arkadaşım Oral burda yaşıyorken; 40 yaşımın sonuna kadar 60 ülkeyi ziyaret etme hedefimi tutturma yolunda bir adım daha attım.
Bavulu bırakır bırakmaz kendimizi sokağa attık, hava nasıl güzel anlatamam, herkes memnun :)
Otobüsle merkeze indik, heryer dolu, meydanda Le place d’arms’ta öğlen yemeği sonrası minnak şehri turlamaya başladık.
Grund bölgesine asansörle indik, daracık sokaklardan geçtik. Yukarı geri dönüp Chocolate House’da kaba ve yavaş garsonlar eşliğinde çok leziz pastalarımızı yedik.
Dönüp dinlendikten sonra tekrar merkeze indik, saat 8 civarı olmasına rağmen ya her yer doluydu ya da servis bitmişti. Biz de Clausen adlı Bomonti ada gibi biryere geldik ama bomboş. O sırada yemek servisi olan tek bi yer vardı, orda oturduk ama nasıl bayık ortam. İsmini bile hatirlamiyorum. Çıkışta biraz kalabalıklaşır belki dedik yok halk uyuyo.
Geceyarısını biraz geçe döndük.
Ertesi sabah trenle komşu ülke Fransa’nın Metz şehrine gittik. Hava gene çok güzeldi, bilimum meydan, park, klise vb geçip, minnak şehri bitirince planladığımızdan erken saatteki trene binme sevdasına tutulduk ve bastık tabana- ve dakika ile yakaladık!
Lüx’e dönünce tren istasyonu yakınında Sushi Lovers adlı bi yere gittik, yemekler güzeldi.
Film izleyip, twitterdan deli gibi belediye secimlerini takip ettiğim gece sonrasında uykuya yenik düştüm. Sabah erken kalkıp önce biraz çalıştım, sonra Oral’a teşekkür edip, yola koyularak asıl destinasyonum olan Almanya’ya gittim. 59. ülkem olan Lüksemburg ile Dünya Küçük dedim!

Comments

Popular posts from this blog